  • Data: 2005-04-25 13:38:57
    Temat: Re: kodeks karno skarbowy
    Od: "Smerfin" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Właśnie dostałem "pozdrowienie" ze skarbówki, że coś poknociłem w zeznaniu
    > podatkowym i jest to wykroczenie z art. 80 paragraf 4 kodeksu karno
    > skarbowego. Mogę liczyć na cytat tego pragrafu ?

    Art. 80.
    § 1. Kto wbrew obowiązkowi nie składa w terminie właściwemu organowi
    wymaganej informacji podatkowej, podlega karze grzywny do 120 stawek
    dziennych.
    § 2. Płatnik, który wbrew obowiązkowi nie składa w terminie podatnikowi lub
    właściwemu organowi wymaganej informacji podatkowej, podlega karze grzywny
    do 180 stawek dziennych.
    § 3. Jeżeli informację określoną w § 1 lub 2 złożono nieprawdziwą, sprawca
    podlega karze grzywny do 240 stawek dziennych.
    § 4. W wypadku mniejszej wagi, sprawca czynu zabronionego określonego w §
    1-3 podlega karze grzywny za wykroczenie skarbowe.

    Pozdrawiam i życzę wybrnięcia obronną ręką :)

    Smerfin