eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkikilka pytań › Re: kilka pytań
  • Data: 2006-06-05 22:21:46
    Temat: Re: kilka pytań
    Od: t <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 05-06-2006 o 23:23:37 mvoicem <m...@g...com> napisał:

    > Witam
    >
    > Dotąd rozliczałem się samodzielnie (DG, KPiR, bezVat), jednak dojrzewam
    > do myśli o przekazaniu swoich spraw w ręce biura. I w związku z tym 2
    > pytania:
    >
    > 1. rozumiem że moje wszystkie papiery (KPiR, faktury i inne takie) od
    > dnia rozpoczęcia współpracy z biurem będą leżały w tymże biurze. Czy
    > papiery wcześniejsze (te rozliczane własnoręcznie) też? Czy część w
    > biurze a część u mnie?.
    >
    > 2. Jaka jest procedura przechodzenia na usługi biura?. Czy składam
    > jakieś pismo/a do US/ZUS?
    >
    > p. m.
    >

    Jak nie trafisz w dobre biuro to będziesz miał (pod/nad)zbiór przyjemności
    które opisałem kilka wątków wyżej.
    A trafić w dobre możesz chyba tylko z 'solidnego' polecenia.

    pozdrawiam
    T

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1