  • Data: 2002-06-06 21:18:17
    Temat: Re: kiedy mozna wystawiac faktury VAT?
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ja polecam tą stronę:
    http://www.mg.gov.pl/struktur/WWW_MSP/Porady/Porady.
    htm
    To wszystko nie jest takie proste, z Dział Gospodarczą wiąże się ZUS, US,
    Urz. Statystyczny itp.
    Ogólnie żeby wystawiać faktury VAT trzeba być płatnikiem VAT. Czyli trzeba
    zarejestrować się w US jako płatnik VAT, prowadzic ewidencje VAT, składac co
    miesiąc deklaracje VAT-7...
    Oprócz tego prowadzi się np. Książke Przychodów i Rozchodów dla celu
    obliczenia podatku dochodowego.
    wiem, nie brzmi to przyjaźnie ale nie takie to straszne. Przeczytaj stronkę
    dokładnie, z pytaniami wal.
    Tylko lepiej jest odpowiadać na bardziej precyzyjne pytania.

    pozdrawiam
    WS

    Użytkownik <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:1...@n...onet.pl...