eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkikiedy można odliczyć 760zł za neostradę w podatku PIT? › Re: kiedy można odliczyć 760zł za neostradę w podatku PIT?
  • Data: 2005-02-05 16:06:24
    Temat: Re: kiedy można odliczyć 760zł za neostradę w podatku PIT?
    Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Jak juz to max 760 zl wydatkow na inet od _dochodu_ rocznego.

    > brutto

    Dziękuję za informację i jeśli pozwolisz, mam następne pytania:
    piszesz "jak już, to"... a jakie warunki trzeba spełnić?
    czy ta ulga przysługuje każdemu? czy trzeba spełniać jakieś warunki?
    informacja na fakturze TP SA nie podaje, jakie to warunki, odsyła
    ogólnie do ustawy, nie wskazując artykułów.

    pozdr
    Sebastian