eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkikiedy można odliczyć 760zł za neostradę w podatku PIT? › Re: kiedy można odliczyć 760zł za neostradę w podatku PIT?
  • Data: 2005-02-07 10:54:33
    Temat: Re: kiedy można odliczyć 760zł za neostradę w podatku PIT?
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 6 lut o godzinie 19:17, na pl.soc.prawo.podatki,
    a...@v...pl napisał(a):

    > gdy miałem kontrole PDOF za 1999 rok to urzędniczki ochrzaniły mnie za
    > wpisywanie całych rachunków TP SA w koszty

    I prawidłowo - możesz się cieszyć że tylko ochrzaniły a nie ukarały.

    > i pouczyły, że wystarczy
    > napisać oświadczenie: "oświadczam, że telefon używam np. w 95% do celów
    > biznesowych, a w np. 5% do celów prywatnych" i już, po kłopocie.

    rozumiem że wskazały Ci stosowne przepisy albo przynajmniej dały takie
    rewelacje na piśmie - prawda :P

    > Tam gdzie nie wiadomo jak dzielić, dzielić można np. na pół. Tutaj
    > jestem "życzliwy" wobec urzędu, bo tylko 40% do DG?

    Brawo dla Pana Agenta AIG :)
    Takich podatników to szukać ze świecą :P

    > A więc "opomiaruję" to własnym, nieweryfikowalnym oświadczeniem.

    Aha - teraz wszystko jasne :/
    Nyr glyxb qb anfgęcarw xbagebyv, cemrcebjnqmbarw cemrm xbagebyreój HXFh

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany