    From: "Gennex" <g...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: kiedy faktury VAT
    Date: Mon, 26 Apr 2004 16:58:52 +0200

    wiadomości
    news:Pine.WNT.4.58.0404261003250.-78648037@Athlon.po
    rtezjan.zabrze.pl...
> [...]
    VAT.

> [...]
    > wstawianych do komisu. Jak na mój gust "własne", wprowadzane
    > do DG towary handlowe się nie łapią aczkolwiek mogę się mylić.
    > Zresztą - nie sądzę żeby urządzało jednokrotne wprowadzenie
    > towaru do DG (i zamknięcie DG po sprzedaży)

    > Dla porządku: wg obowiązujących przepisów to co opisała Magda to
    > była f-ra VAT. Prawdopodobnie pojawi się rozporządzenie w którym
    > będzie to samo.
    > Możesz jeszcze wyłożyć po co ci owe f-ry VAT ?
    > Bo brzmi to tak jakbyś rozważał wprowadzanie do obrotu towarów
    > niewiadomego pochodzenia. To jest przestępstwo...

    FV potrzebne mi sa w przypadku sprzedazy urzadzenia firmie.Sa to niemale
    koszta i jak wiadomo dla firmy ktora kupi taki sprzet jest lepiej(chyba)
    A dajmy na to jezeli paczka przychodzi do mnie zza granicy, nie przechodzi
    przez clo a ja chce pozniej ta paczuszke sprzedac.Powiedzmy ze jej wartosc
    na cle byla do 70EUR a ja ja sprzedam za 2000zl,co dalej , mam firme i chce
    wystawic fakture.Jak mam postapic

    seba