  • Data: 2003-09-02 15:56:54
    Temat: Re: kaucja gwarancyjna a MP ?
    Od: "tompac" <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A gdzie pytanie? Bo to w temacie to nie bardzo rozumiem

    Nie skopiowała mi sie z wcześniejszego postu, ale już nadrabiam:

    Istnieje możliwość zwolnienia kaucji ale tylko za poręczeniem bankowym,
    załatwienie tych formalności to droga przez męki, co ciekawsze aby taką
    gwarancję załatwić trzeba mieć kasę i to większą niż wynosi kaucja. Po
    prostu bank sobie życzy zastawu lokaty w kwocie min. wartości kaucji, plus
    swoje (niestety) bandyckie prowizje ((((((((
    Jednym słowem przy zysku kalkulowanym na poziomie 8-12% zwolnienie tych
    kaucji za pomocą poręczenia bankowego jest niemożliwe (((((((((.

    I teraz konkretne pytanie, słyszałem że Małym Podatnikom nie można potrącać
    takich kaucji, czy to prawda i czy jest podstawa prawna na którą mógłbym sie
    powołać?
    pozdr
    Tomasz Pacan