  • Data: 2007-06-18 21:30:43
    Temat: Re: kasa fiskalna - kiedy się księguje?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 17 Jun 2007, GrzegorzP wrote:

    > No to ładnie mi dołożyliście ;-)))
    >
    > Kurde, przeczytam to rozporządzenie, niech stracę.
    > A co to znaczy zbroszurowana księga? Czy jak drukuję kolejne miesiące księgi
    > z programu i wpinam do skoroszytu, to jest niepoprawnie?

    Jeszcze został Ci "słowniczek" ;)
    http://www.dreamland.l.pl/ukd/wyklad.php?wyklad=I_A_
    z_z3
    http://forum.edu.pl/index.php?action=printpage;topic
    =870.0
    ...i inne takie ;)
    Zasada "przepis szczegółowy uchyla przepis ogólny", *w tym* zasada
    "przepis zapisany dalej w akcie prawnym uchyla przepis zapisany
    wcześniej" - przepis o robieniu wydruku jest szczegółowy wobec
    zasady broszurowania księgi.

    pzdr, Gotfryd