  • Data: 2007-06-19 05:02:11
    Temat: Re: kasa fiskalna - kiedy się księguje?
    Od: "GrzegorzP" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak przy okazji: na której pozycji KPiR ująłeś remanent początkowy
    > i dlaczego? ;)
    > (to taki haczyk, którym oberwałem nokaut zaraz po otwarciu 1. wydruku
    > KPiR w biurze podatkowym do którego poszedłem na konsultacje :))

    Na pierwszej pozycji księgi ;-) A co, źle?

    Ja to wszystko rozumiem, co piszecie i mnie to zaczyna wku....
    Bo się trąbi już od lat w mediach o wielkim poparciu dla przedsiębiorców -
    polegającym na jednym okienku przy rejestracji firmy - śmiechu warte.
    A potem człowiek musi się bać takich kruczków, które nie wpływają przecież
    na podatek, bo co za różnica, skoro dwa wpisy do księgi są obok siebie w
    jednym miesiącu?
    I człowiek chce uczciwie prowadzić swój biznes, ale musi się bać kontroli,
    żeby na podstawie widzimisię, nie zabrali mu "majątku" całego życia.

    pozdr Grzegorz