  • Data: 2004-02-19 09:51:26
    Temat: Re: kasa fiskalna??
    Od: "Ania Zelek" <z...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Zaczelam rozliczac firme (KPiR) w tym roku (firma dziala kilka lat) no i mam
    pecha: akurat w tym roku bedzie przekroczony limit 40 000 sprzedazy dla osób
    fizycznych. Zajrzalam sobie na grupe dyskusyjna w nadziei, ze dowiem sie
    jakichs konkretów na temat wprowadzania kasy fiskalnej. I co tu znalazlam?
    Dywagacje jakies:))) Ludzie, pomózcie! :) Jakies podstawy, konkrety...
    Prosze... Jak dokladnie nazywa sie to rozporzadzenie... co musze czytac,
    zeby tez sie stac Specjalistka Od Spraw Zwiazanych Z Kasa Rejestrujaca?;))
    Jakie koszty mozna odliczyc, czy musi to byc nowa kasa, czy moze byc
    uzywana... itd... Ech, trudne jest zycie poczatkujacego...
    Pozdrawiam i z góry dziekuje za pomoc.
    Anka

    Uzytkownik "bubbbbaaaaa" <1...@w...pl__________WYWAL> napisal w wiadomosci