  • Data: 2003-09-19 08:21:14
    Temat: Re: karty zasilajace do prepaidow w koszty?
    Od: "Zosia Samosia" <f...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    > a jeszcze jedno pytanie: kupowalas telefon na firme specjalnie i wrzucalas
    > go do ewidencji srodkow trwalych?

    Tak, telefon (kom(u/o)rke) mam w sordkach trwalych.

    > czy na fakturze zakupu takiego doladowujacego tak-taka jest numer
    telefonu,
    > do ktorego to kupujesz? w koncu skad skarbowy ma uwierzyc, ze wykorzystasz
    > to do prowadzenia firmy a nie do swoich prywatnych celow?

    Na fakturach nie ma numeru telefonu (niegdy nie slyszalem o takim wymogu,
    ale moze niech wypowie sie kots bardziej zorientowany w temacie). Wedlug
    mnie wpisanie numeru tel. na fakturze niczego nie zmienia - dalej moge go
    wykorzystywac do celow osobistych.
    Natomiast wszystkie "zdrapane" zdrapki trzymam razem z fakturami - robie to,
    bo mam tego troche i nie chce zeby mi urzad skarbowy zarzucil ze handluje
    nimi - a poza tym jest to jakis dowod ze to ja je wykorzystalem.

    > pozdro, e.

    Rowniez pozdrawiam,