  • Data: 2008-01-21 23:35:09
    Temat: Re: karta podatkowa + etat
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 21 Jan 2008, księgowość mebel-box wrote:

    > Pomocy, bo sie zaplątałam (albo panienka w US zaplątała).
    > problem wyglada tak:
    > - osoba fizyczna, pracuje na etacie oraz ma działalność;
    > - działalność jest opodatkowana w formie karty podatkowej
    >
    > Wiem, że nadwyżkę nieodliczonych na karcie składek na ubezpieczenie
    > zdrowotne mozna rozliczyć w zeznaniu rocznym z pozostałych przychodów,
    > ale co z ulgą podatkową?

    Możesz sprecyzować pojęcie "ulgi"?
    Bo obawiam się, że użyłeś dość nieprecyzyjnego (i by powiedzieć prawdę,
    podejrzewam iż nieprawidłowego) określenia - czy idzie Ci może o kwotę
    zmniejszającą podatek (przez co poniektórych przeliczanych niesłusznie
    na tzw. "kwotę wolną", co potrafi wprowadzić całkiem sporo zamętu)?

    > Przysługuje przy rozliczeniu dochodów z etatu, czy
    > nie?

    Kwota zmniejszająca podatek oczywiście przysługuje (dla dochodów
    które pod nią "podpadają"), ale o jaką ulgę pytasz?
    Przysługującą od odliczenia wydatków na Internet?
    :)

    pzdr, Gotfryd