  • Data: 2005-04-09 15:13:12
    Temat: Re: kara za nietreminowe zlozenie PIT-5
    Od: "Maciek" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czynny żal NALEŻY złożyć wraz z dokumentem (w tym wypadku z tym nieszczęsnym
    PITem)

    A tak na marginesie jakie są sankcje, za opóźnienia w składaniu dokumentów w
    ZUS?

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

    :::: Polecam ::::
    http://www.aidemart.com/Praktyczny_E-biznes - Praktyczne Rady Dla
    Biznesmenów, Którzy Chcą Robić Pieniądze W Internecie