  • Data: 2003-09-16 15:13:18
    Temat: Re: kapital wklady itp.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 16 Sep 2003, Slayer wrote:
    [...]
    >+ Panie Gotfrydzie,

    ...postanowiłeś mi kulturalnie nawrzucać ? ;) :)

    >+ moje pytania miały na celu udowodnienie niespójności
    >+ ustawy o PCC z innymi ustawami, nie oczekiwałem na nie odpowiedzi,

    ...a cóż ja poradzę że intencji nie przewidziałem :)
    Przecież koncept z "pożyczką dla własnej DG" jak najbardziej
    poważnie pojawia się od czasu do czasu na grupie, i takie
    przelanie z pustego w próżne ma tą zaletę że może ułatwić
    zrozumienie "dlaczego nie" :)

    pozdrowienia, Gotfryd