  • Data: 2003-05-16 17:56:25
    Temat: Re: kalkulacja legalnosci
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > z vatem nie ma problemu, wszystko jest jasne, problem jest w tym ze
    nie wiem gdzie
    > moja firma ma korzysc z tego ze jest "vatowcem" i robi to legalnie,

    Legalnie to się niewiele rzeczy opłaca :-)
    VATowcem być musisz jeśli płacisz cło,
    więc VATu nie unikniesz, jeśli chcesz legalnie.

    w chwili obecnej
    > widze jedynie ze po nielegalnym imporcie mam zysk prawie o 100%
    wyzszy, nie chcac
    > angazowac sie w przemyt szukam innych korzysci finansowych, Chris
    napisal wczesniej
    > ze Vat moge odliczyc ale zauwazylem ze przy zysku 3165pln nie
    potrafie odliczyc
    > 2250pln vatu,

    A co ma zysk do odliczenia VAT.
    VAT odliczysz też jak nie będzie zysku.

    > na tym etapie "nie dotykam" jeszcze podatku dochodowego aczkolwiek
    wiem ze tez taki

    Powinieneś dotykać na razie tylko tego podatku.
    Mieszasz VAT z dochodowym i dlatego Ci
    nic z tego nie wychodzi.