  • Data: 2007-03-27 20:09:45
    Temat: Re: kaczyści w akcji - zgroza
    Od: "BP" <a...@f...it> szukaj wiadomości tego autora

    > A teraz pomyśl: z czego wynika, że takie scenki się zdarzają?
    > Wydaje ci się, że decyduje o tym to kto akurat rządzi? Mylisz się - to
    > jest skutek tego, że ktoś kto to widział pisze anonimowy post na
    > pl.soc.prawo.podatki zamiast napisać podpisane imieniem i nazwiskiem
    > zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa do najbliższej
    > prokuratury.
    Nie piszę anonimowo, mój mail jest jak najbardziej prawdziwy. A co to ma
    wspólnego z rządzacymi? NIC !!! - oprócz tego, że jest na to przyzwolenie w
    naszej mentalności politycznej na takie praktyki i to jest smutne. To, że
    użyłem terminu kaczysta? Przecież to chyba zaszczyt dla obecnej władzy, że
    przynajmniej w taki sposób zapisała się w świadomości zbiorowej dając
    źródłosłów dla nowego terminu. A znaczenie można znaleść na wikipedii lub w
    googlach - ogólnie osoba wykorzystująca prawo w sposób wybiórczy [już słuszę
    dura lex sed lex] w celu osiagniecia swojej pokrętnej korzysci.