  • Data: 2002-05-22 12:25:31
    Temat: Re: jeszcze o samochodzie
    Od: "Jolanta B" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak, od kwoty o którą zaniżyłeś podatek musisz policzyc odsetki, licząc od
    > dnia 26 kwietnia.

    jeżeli jednak - paliwem nie była benzyna - tylko np. olej napędowy - to nie
    ma problemu - jeśli chodzi o rozliczenie m-ca marca, oraz części kwietnia.
    Miałeś prawo do odliczemia VAT naliczonego z faktur za paliwo.

    > Mozna. Zakaz odliczania VAT dotyczy tylko zakupu samego samochodu
    osobowego
    > i zakupu paliwa do niego

    pytanie dotyczyło marca - więc MOŻNA było odliczyć VAT naliczony od paliwa
    nawet do samochodu osobowego - jeśli nie było to paliwo benzynowe:-)))

    > Jak to mówią - ponieważ temat jest wyczerpany, słuchacze są wyczerpani i
    > perelegent padł z wyczerpania więc chyba czas zakończyc zebranie :-))

    he he he
    myslę, że "czepialscy - jeszcze by się mogli przyczepić.

    pozdr. Jola