  • Data: 2002-05-23 06:43:09
    Temat: Re: jeszcze o samochodzie
    Od: Maddy <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Jolanta B napisał:

    > jeżeli jednak - paliwem nie była benzyna - tylko np. olej napędowy - to nie
    > ma problemu - jeśli chodzi o rozliczenie m-ca marca, oraz części kwietnia.
    > Miałeś prawo do odliczemia VAT naliczonego z faktur za paliwo.
    Istotnie przeoczyłam że chodziło konkretnie o marzec, ale prawo do
    odliczania VAT od ropy i gazu dla samochodów osobowych znikneło z
    dniem 25 *marca*. Więc skąd ta "część kwietnia" ??? Nie tylko ja ma
    kłopoty z kalendarzem.

    > pytanie dotyczyło marca - więc MOŻNA było odliczyć VAT naliczony od paliwa
    > nawet do samochodu osobowego - jeśli nie było to paliwo benzynowe:-)))
    Owszem, do *25 marca*. Zmiany w ustawie zostały ogłoszone 11 marca z
    14-dniowym terminem wejścia w zycie.

    > myslę, że "czepialscy - jeszcze by się mogli przyczepić.
    I nawzajem. :-)

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk