  • Data: 2002-02-15 00:04:48
    Temat: Re: jeszcze o ZUS IRB za ubiegly rok
    Od: "Smal Tadeusz" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ryszard G" <r...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:a4he2s$7fp$1@news.tpi.pl...
    > Nie musiałeś składać.
    > Gdybyś chciał złożyć i tak wpisałbyś same 0,00.
    >
    > Ryszard

    Dziekuje za szybka informacje
    jesli chodzi o ZUS i inne podatki
    to nigdy nie wiecej niz musze....
    :))))))
    odnosnie ZUSu mam jeszcze jedno pytanko
    do dnia dzisiejszego uzywalem wersji PLATNIKA 3.01.001
    i tamtej wersji w ZUS RNA w III.B w polu 06
    tj w zestawieniu naleznych skladek na ubezpieczenie spoleczne i zdrowotne
    w polu podstawu wymiaru skladki na ubezpieczenie zdrowotne ucznia
    wpisywalem 0.00 zl bo inaczej wyskakiwal mi blad w weryfikacji
    :)
    w pazdzierniku otrzymalem z ZUS informacje o bledzie w dokumentacji
    zadzwonilem dowiedzialem sie
    ze jakkolwiek wyliczona wartosc ubezpieczenia zdrowotnego
    bedzie nadal zerowa ( pole 10) to musze wlasciwa podstawe (06)
    i poprawic w tym kontekscie wszystkie zlozone dokumenty od 1999
    :)
    jak wspomnialem
    na tamtej wersji PLATNIKA tego sie dalo zrobic
    wiec olalem sprawe
    i nadal po staremu robilem wszystkie dokumenty za kolejne miesiace
    a ZUS (zgodnie z obietnica tej Pani) przysyl jeszcze 2 czy 3 takie
    informacje
    :)))
    dzis zainstalowalem sobie wersje 3.01.002B
    ta wersja jak zdazylem sie pobieznie zorientowac
    jest bardziej dociekliwa i sygnalizuje blad w tym polu
    :((((
    majac juz wlasciwe narzedzie
    zaczalem sie zastanawiac
    do kiedy powinienem cofnac sie w tych nie wnoszacych nic istotnego
    korektach
    bo zadanie tej Pani aby od poczatku tj stycznia 1999 jest dla mnie
    przesadzone
    :)
    z pozdrowieniami i usmiechami
    _hehehe