  • Data: 2009-06-22 13:50:06
    Temat: Re: jedna firma, dwa konta w roznych bankach, mozna tak?
    Od: "Michał" <gg:2200099@mail.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zastanów się nad Aliorem. mBank nieco od niego odstaje na gorsze.
    > Osobiście
    > mam mBank i zastanawiam się nad zmianą. Skoro już masz zmieniać, to nie ma
    > co się zastanawiać wg mnie, Alior tańszy i ma lepsiejszy system (np.
    > wyszukiwanie wg kontrahentów).

    dzieki za informacje, szczerze mówiąc nie przyglądałem się za bardzo
    ofertom, a w mbanku o ile pamiętam było wsystko za darmo a tam tez mam
    prywatne:) obroty na koncie beda dosc male pewnie kilka tys miesiecznie, a
    saldo pewnie przewaznie zerowe - wplata od klienta i od razu wyplata:) tak
    czy inaczej zerkne do aliora,
    pozdrawiam
    michal

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4177