  • Data: 2004-03-10 19:42:55
    Temat: Re: jakie są programy finansowo księgowe ?
    Od: "karolkra" <k...@v...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    zalezy o jakiej półce jeszcze mówisz - oczywiście jest wiele małych
    systemów - ja nie ukrywam miałem i mam doczynienia z wiekszymi

    np. Macrosoft - Warszawa - polecam z całego serca - drogi w stosunku do
    INSERTA - i to jakies 20 razy :)
    ale masz w tym wszystko co chcesz a oprocz tego mozliwosci dostosowawcze -
    nieograniczone.
    to wg mnie najlepszy stosunek ceny do możliwością. MOzliwosci ma takie jak
    duze systemy np ORACLOWE a w cenie zdecydowanie kilkakrotnie taniej.
    Z innych jakie znam to
    HERMES - ale to male cos jak INSERT; WAPRO itp
    SIMPLE;
    BPSC
    QAD
    itd itd jest tego sporo

    pozdrawiam - jakbys chcial wdrozonko to daj zanc bo sie takimi rzeczami
    zajmujemy :)

    pozdrowka
    K-2
    GG 1960122