  • Data: 2006-10-11 12:21:04
    Temat: Re: jaka stawka ryczałtu?
    Od: o...@f...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > A czy produkujesz instalacje czy wykonujesz usługę instalacji?...

    Prowadzę działalność polegającą na usługach wod.-kan. - montaże
    urządzeń (nie dostarczam ich), kontrole, budowa i naprawa instalacji
    - z zakwalifikowaniem większości czynności nie mam problemów i
    traktuję je jako produkcję, ale ta kuchenka mnie męczy.

    Znalazłam już jednak odpowiedź na moje pytanie na stronach gofin-u,
    ale dzięki za interesowanie. Konserwacja i instalacja urządzeń
    gazowych mieści się w PKWiU 45.33.30 z tego co wyczytałam a więc
    jest robotą budowlaną, przez co daje prawo do stawki 5,5%. Sądzę,
    że tak jest faktycznnie poprawnie, choć z drugiej strony nie znam
    się na tym zbyt dobrze.

    Pozdrawiam

    Karolina