eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkijak zostac rolnikiem i placic mniejszy zus czyli krus:) › Re: jak zostac rolnikiem i placic mniejszy zus czyli krus:)
  • Data: 2003-03-03 23:32:46
    Temat: Re: jak zostac rolnikiem i placic mniejszy zus czyli krus:)
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 3 Mar 2003, Wioletta Pikorska wrote:

    >+
    >+ Użytkownik "Aniolek" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    >+ news:b40afa$60r$1@topaz.icpnet.pl...
    >+ > Witam
    >+ > Jak zostac rolnikiem jakie sa zasady?
    >+ Trzeba kupić ziemie to napewno ale ile nie wiem .

    Niedawno było niewiele, chyba "1 hektar". Ale później coś z rok
    trzeba było *wyłącznie*(?chyba) z owego hektara się utrzymywać
    (nie prowadząc np. DG !).
    No ale parlament ostatnio w tych kwestiach obradował, więc
    nasze dane moga być mało aktualne.

    pzdr, Gotfryd
    (gdybający, ale pora późna to awantura o gdybanie będzie później :))