  • Data: 2005-07-26 10:58:30
    Temat: Re: jak zawiadomic urzad skarbowy
    Od: "CzeslawEm." <n...@d...slp.peel> szukaj wiadomości tego autora

    In article <1c78ec9nymik0$.dlg@onet.pl>, Herbi wrote:

    > Jeżeli US dostał zwrotkę to będzie starał się z Tobą skontaktować
    > telefonicznie celem wyjaśnienia powodu zwrotu.

    A ta proba kontaktu bedzie wygladala tak ze na komorki im nie wolno
    dzwonic bo to za drogo wiec sprobowali raz do domu w godzinach pracy
    jako ze oczywiscie moim zadaniem jako pracownika jest siedziec w domu
    i czekac na ich telefon a o probie kontaktu z ich strony dowiedzialem
    sie 3 miesiace pozniej, gdy juz wolno bylo mi isc i spytac czemu do
    tej pory nie dotarl do mnie zwrot. Gdy pytalem wczesniej, przed
    uplywem 3 miesiecy - odpowiedz byla: "nie minal jeszcze termin zwrotu".
    --

    czeslawATdemonDOTslpDOTpl