  • Data: 2009-09-08 09:11:35
    Temat: Re: jak zaplacic podatke od sprzedazy owaru handlowego
    Od: "John Deere" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dalej nie kumam w 100 %

    Ja ja to zelazko kupilem za 100 netto 122 brutto( 22 zł vat) i potem
    sprzedałem za 110 netto i 134,2 brutto( 24,2 zł vat) to mam 10 zł zarobku
    netto

    Ksiegowa odciąga ( odlicza ) mi te 22 zł od ogolnego podatku vat jaki place
    na koniec miesiąca czy nie odlicza ?

    A po miesiacu jak to zelazko sprzedalem to ten vat 24,2 zł mam doliczany do
    vatu , kotry musze zaplacic na koniec nasptenego miesiaca ?

    Nie nie wiem bo za tępy jestem na to, aby to zrouzmiec. Nie moze byc tak, ze
    place od 10 zł netto ten vat i koniec kropka ?