  • Data: 2004-05-09 15:49:40
    Temat: Re: jak wystawic taka f-re?
    Od: "brkorab" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Magdalena" <m...@n...autograf.pl> napisał w wiadomości
    news:c7g4di$nm5$1@news.onet.pl...

    > faktura marża to pestka w porównaniu z tym, jak sprzedaż taki towar za
    > pomocą kasy fiskalnej (dla osoby fizycznej). Ja mam zagwozdkę właśnie z
    tym.

    zdaje mi sie ze nie ma problemu, ja widze to tak: zawolac serwisanta, aby
    wprowadzil nowy kod na kase bez podatku (mam nadzieje ze kasy maja takie
    mozliwosci) nabijamy na kase brutto i tyle, zas art. 120 ust 15 mowi nam co
    mamy prowadzic dodatkowo przy opodatkowaniu tylko marzy i z tego wlasnie
    rejestru musi wynikac podatek nalezny,
    pozdrawiam
    korabik