  • Data: 2004-05-06 22:08:25
    Temat: Re: jak wystawic taka f-re?
    Od: "grzess" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > naglowek jak w kazdej innej fakturze tyle tylko ze ma miec napis "faktura
    > vat marża"
    > a w pozycjach:
    > lp.
    > nazwa towaru uslugi
    > ilosc
    > pkwiu
    > cena jednostowa
    > wartosc
    >
    > na koniec naleznosc ogolem i slownie.
    >
    > ja dodalbym jeszcze w pozycjach stawke vat ktora opodatkowana bedzie
    marza.
    > I jeszcze wraz z faktura dodalbym dokument rozliczenia marzy na ktorym
> [...]
    ujemny podatek wyjsc nie moze, bo i jak?
    nie mozna miec ujemnej marzy:)
    nie potrafie zrozumiec co ustawodawca mial na mysli stanowiac taki przepis
    jesli chec "ukrycia" marzy przed kontrahentem, co byloby nawet zrozumiale
    to...dokument rozliczajacy marze nie powinien znalezc sie "pod" f-ra
    nie mniej conajmniej dziwnie bedzie wygladac taka f-ra
    kwota brutto i tyle
    no i ten nieszczesliwy dopisek vat-marza
    pozdrawiam
    grzess