  • Data: 2004-05-06 21:37:08
    Temat: Re: jak wystawic taka f-re?
    Od: "Atomek" <l...@p...W.Y.T.N.I.J.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Prosze o rade jak wystawic f-re zgodnie z art.120 ust.16 ustawy o vat
    > Przytocze dla przypomnienia:)
    > "Podatnik, o ktorym mowa w ust.4 nie moze oddzielnie wykazywac na
    > wystawionych przez siebie fakturach podatku od dostawy towarow, w
    przypadku
    > gdy opodatkowaniu podlega marza"
    > Wystawial juz ktos takie cudo?
    >
    > Pozdrawiam
    > grzess
    =========
    naglowek jak w kazdej innej fakturze tyle tylko ze ma miec napis "faktura
    vat marża"
    a w pozycjach:
    lp.
    nazwa towaru uslugi
    ilosc
    pkwiu
    cena jednostowa
    wartosc

    na koniec naleznosc ogolem i slownie.

    ja dodalbym jeszcze w pozycjach stawke vat ktora opodatkowana bedzie marza.
    I jeszcze wraz z faktura dodalbym dokument rozliczenia marzy na ktorym
    wykazalbym zakupione towaly/uslugi wg stawek marzy i rozliczenie calej marzy
    i podatku

    Pytanie jest tylko takie:

    Czy z rozliczenia podatku od marzy moze wyjsc ujemny podatek? Sklaniam sie
    to tego, ze nie.

    Atomek