  • Data: 2011-12-07 14:25:13
    Temat: Re: jak wykazać dochody w PIT?
    Od: "Henryk" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 12/7/2011 12:52 AM, Gotfryd Smolik news wrote:
    > Obawiam się że doszło do nieporozumienia: w przypadku kiedy
    > podatnik nie ujawnia źródła dochodu (wolno mu), stawka podatku
    > wynosi 75%. Tak zwyczajnie i po prostu, przepis tu:
    > http://www.przepisy.gofin.pl/przepisy,3,13,13,700,43
    713,20111014,podstawa-obliczenia-i-wysokosc-podatku.
    html
    > ...w art.30.1.7 (sprawdź!)

    dzięki, ale co rozumiesz porzez ujawnienie źródła dochodu, gdzie w picie się
    owo źródło ujawnia?

    > Nie przerabiałem, ale co by było, jeśliby że Twój znajomy
    > zaplątał się w "lewą" umowę, nie ujawnioną przed US?

    co rozumiesz przez lewą umowę, umowa to umowa, a jaka jest lewa a jaka
    prawa?

    co do reszty to znajomy woli teraz się uczciwie rozliczyć, niż potem, w
    razie jakeijś kontroli pracodawcy, skarbówka miała by się do niego
    przyczepić o jakieś lewe dochody i niezapłacone podatki.