  • Data: 2006-10-03 21:04:05
    Temat: Re: jak to zrobic (faktura korekta)
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 3 Oct 2006, bombardier wrote:

    > Korekta ma byc na - 500.
    > Faktura byla wystawiona na kontrachenta x na kwote 500 zł, ale sie okazało
    > ze to nie jest ten kontachent i wtedy musze wystwic fakture korekte ,
    > zamiast ilosci np. 100 szt ja wpisuje 0 i wtedy na fakturze korekcie powinno
    > byc -500, bo faktura orginalna 500 + faktura korekta -500 da dopiero 0.

    Acha. No to co nie pasuje?
    Z rozporządzenia:

    2. Faktura korygujšca powinna zawierać co najmniej:

    1) numer kolejny oraz datę jej wystawienia;
    2) dane zawarte w fakturze, której dotyczy faktura korygujšca:

    a) okreœlone w § 9 ust. 1 pkt 1-3,
    b) nazwę towaru lub usługi objętych rabatem;

    3) kwotę i rodzaj udzielonego rabatu;
    4) kwotę zmniejszenia podatku należnego.

    3. Przepisy ust. 1 i 2 stosuje się odpowiednio w przypadku:

    1) zwrotu sprzedawcy towarów oraz zwrotu nabywcy kwot nienależnych,
    o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy;

    pzdr, Gotfryd