  • Data: 2005-06-18 19:37:12
    Temat: Re: jak to zrobić?
    Od: "Marvin" <_...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    news:d8v7k0$6u0$1@inews.gazeta.pl...

    > z umowy zlecenia sie nie da tak prosto.
    > Nie wiem jak US w praktyce się zapatrują na rzeczywiste koszty zlecenia w
    > przypadku umow zlecen.
    > Inne rozwiazanie to DG.

    Ale działalność gospodarcza to zaraz urząd skarbowy, którego od pewnego
    czasu nie lubię, księgowa, jakaś sprawozdawczość, konto firmowe w banku i
    tysiące pierdół.
    A ja mam taki problem że raz na pół roku targi będą mi płacić prowizję, a ja
    ma do zapłacenia, za telefon, internet i jakiś pokój w biurowcu.

    A jakbym tak olał możliwośc odliczenia kosztów i zapłacił za ten telefon,
    internet i pokój z własnej kasy?

    Marvin, ze wstrętem patrzący na konieczność DG