eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkijak się rozliczyć z US › Re: jak się rozliczyć z US
  • Data: 2014-04-08 08:12:50
    Temat: Re: jak się rozliczyć z US
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2014-04-07 23:22, Gotfryd Smolik news pisze:
    > On Mon, 7 Apr 2014, podatnik wrote:
    >
    >> Hello Gotfryd Smolik news:
    >>>> Żadnych rachunków nie wystawiałem, skoro nie było żadnej
    >>>> umowy to niby z jakiej paki miał bym wystawiać rachunki?
    >>>
    >>> Z takiej paki, że chciałeś pieniędzy.
    >>> Za wyświadczoną usługę.
    >>> Ty komuś robisz (cokolwiek), on w zamian płaci - to jest umowa.
    >>> W szczególności jak zdarzyło się więcej niż raz (dla ustalenia
    >>> uwagi, jakby to było "prowadzenie cudzej sprawy bez zlecenia",
    >>> dla podatku wyszło by tak samo, niemniej *ponowne* takie zdarzenie
    >>> dowodzi, że strony się na przyjęte rozwiązanie zgadzają).
    >>> I wcale nie musi być na piśmie.
    >>
    >> Pieniądze dostałem za wykonaną pracę a nie za usługę, ja żadnej usługi
    >> nie świadczyłem, tylko wykonywałem pracę, gdyby była usługa to musiał
    >> by być rachunek i umowa na tą usługę.
    >
    > Wedle Twojej logiki, jeśli wykonywałeś pracę, to masz umowę o pracę.

    Hmm - gwoli ścisłości - chyba jeśli miałby być pracownikiem, musiałby
    mieć umowę o pracę, na wykonywanie pracy nie potrzebna jest umowa o
    pracę....



    --
    Kaczus
    http://kaczus.ppa.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1