eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkijak się rozliczyć z US › Re: jak się rozliczyć z US
  • Data: 2014-04-04 11:59:38
    Temat: Re: jak się rozliczyć z US
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2014-04-04 10:03, podatnik pisze:
    > Hello cef:
    >> Policz ile dostałeś - w sumie przecież wystawiałeś rachunki, nieprawdaż?
    >> Albo potraktuj jak brutto (tzn najlepiej założyć, że nikt
    >> nie odprowadził żadnych zaliczek) - i po sprawie.
    >> Skoro już i tak powiadomiłeś US, że nie odprowadzali zaliczek,
    >> to jak sprawa się odkręci będziesz mógł złożyć korektę i odzyskać swoje.
    >

    > Żadnych rachunków nie wystawiałem, skoro nie było żadnej umowy to niby z
    > jakiej paki miał bym wystawiać rachunki?

    Przecież pisałeś, że była umowa zlecenie i ktoś tu w uzupełnieniu dodał,
    że się przedłużyła. Pewnie rachunek wystawili za Ciebie a Ty go kiedyś
    tam parafawałeś.

    W każdym razie większość kasy
    > mam na konto od firmy, więc niby dlaczego maiłbym to liczyć jako brutto
    > a nie netto od stosunku pracy?


    Dlatego, że nie wiesz jak to rozliczono.
    Skoro przelewem to tym bardziej firma musiała zadbać o kwity u siebie,
    ale nie wiesz jak rozliczyli - może wcale.
    Gdybym ja Ci dał kasę - ot tak - to musiałbyś przyjąć, że to brutto.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1