    From: JK <p...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: import z chin - jaka firma?
    Date: Fri, 07 Jan 2005 13:07:03 +0100

    new one napisał(a):

    > ale na granicy bedziesz musial zaplacic vat i jesli nie bedziesz vatowcem to
    > stracisz mozliwosc jego rozliczenia

    Wliczałem w cenę końcową, mimo tego jestem do przodu kawał grosza na
    takim układzie...Moim celem jest taki start, aby maksymalnie
    zminimalizować formalności i późniejsze obowiązki- dlatego myślę nad
    ryczałtem i działaniu bez VAT, jak długo się da. Zastanawia mnie jeszcze
    jedno- jakie wymogi muszą spełniać dokumenty przychodu przy ryczałcie?
    Czy bardziej tu chodzi o podkreślenie wpływu jakiegoś towaru, czy są tak
    ważnym składnikiem w papierach, jak np. f-ra VAT?

    J.