  • Data: 2004-01-16 12:16:30
    Temat: Re: ile zdrowotnego mozna...?
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Tomek napisał:

    > A jednak są tacy, co ustaw nie czytają !
    > I tu pojawia się temat do dyskusji, czy ta grupa ma tych osobników wyręczać
    > w czytaniu....

    Czasami mozna dojśc do wniosku że ma wyręczać.
    Skoro pojawiają sie pytania w rodzaju "zalozyłem działalnośc i co teraz?
    O co chodzi z tymi podatkami i pitami?" albo opisy operacji kięgowych
    jeżacych włos na głowie.

    Nie mówiąc juz o takich którzy porwadza działalnośc pół roku i jak musza
    po pół roku złozyć pierwszego pita to pytaja na grupie jak go wyliczyć i
    wypełnić *dwudziestego* wieczorem i dodają "tylko szybko odpowiedzcie bo
    musze wyslac przed północą". Bo przez pół roku nie było sprawy i nic
    delikwenta nie niepokoiło.

    No i ręce opadaja.

    > ps.Ja też mam czasami wątpliwości dotyczące interpretacji niektórych
    > bzdurnych ustaw, ale staram się zadawać pytania dopiero po dokładnycm
    > "przegoglowaniu" sieci.

    O, widzisz, możemy pogasic żarówki bo Ty świecisz przykładem ;-)

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl