  • Data: 2004-01-16 12:47:58
    Temat: Re: ile zdrowotnego mozna...?
    Od: "Adam" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A jednak są tacy, co ustaw nie czytają !
    > I tu pojawia się temat do dyskusji, czy ta grupa ma tych osobników
    wyręczać
    > w czytaniu....

    Ale słuchają radia i TV i jak nabierają watpliwości to siegaja po
    ustawy.

    > ps.Ja też mam czasami wątpliwości dotyczące interpretacji niektórych
    > bzdurnych ustaw, ale staram się zadawać pytania dopiero po dokładnycm
    > "przegoglowaniu" sieci.

    Właśnie wczoraj postanowiłem znaleźć grupę o podatkach.
    Czy czasem o czymś nie wiem .
    I o to efekty.
    Może lepiej było nie wiedzieć?
    W końcu firma zawieszona więc błedu się nie będzie powielać.
    Widocznie o zdrowotne pytałem niewłaściwych ludzi , bo dotąd nie miałem
    żadnych wątpliwości.
    A aby użyć właściwie googli to trzeba wiedzieć czego się szuka .

    Zreszta Ty też popełniasz błędy .
    Napisałeś :
    Jeśli od lipca wrzucasz składkę zdrowotną (w wys.8%) w koszty to juz
    zakrawa
    na recydywę.... ;-) !!
    Ja zrozumiałem ,że zmiana nastapiła w lipcu (bo ja nic o lipcu nie
    pisałem)
    Myślałem że mam tylko źle wypełnionego PIT-5 za lipiec i sierpień.
    Dodatkowo napisałeś "od lipca (w wys. 8%)" , co mogło sugerować ,że od
    lipca trzeba było nie 8% tylko 7,75%.
    Widzisz jak łatwo o pomyłkę.
    Wcale nie zasugerowałeś ,że w ogóle nie wlicza się w koszty.
    I osoby z którymi kiedyś rozmawiałem też tego nie podpowiedziały, więc
    nie miałem żadnych wątpliwości aby za tym googlować.
    Ale dzieki za rady , dzieki Tobie zrozumiałem ,ze czegoś nie wiem i
    zadałem konkretne pytania po których padły konkretne odpowiedzi.
    A teraz do Googli (17400 wyrzuceń)
    Biedni Ci co nie mają internetu. ;-)
    --
    Adam