  • Data: 2004-01-16 12:25:08
    Temat: Re: ile zdrowotnego mozna...?
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Adam napisał:

    > Sam nie wiem , którą czytałem , zaraz przeczytam.
    > Zrobiłbym to wcześniej gdybym miał jakiekolwiek wątpliwości.
    > Tą z 91 czy 93 roku znałem prawie na pamięć (była bardzo czytelna).
    > Tam oczywiście nic nie było o składce zdrowotnej.
    > Idę szukać ile było nowelizacji przez te dziesięć lat .

    Może lepiej zacznij od początku.

    Ja tez kiedyś umiałam jeździc na motocyklu, ale to było 15 lat temu i to
    był "Kobuz" więc tak po prostu bym na ulicę nie wyjchała nawet jakby mi
    kuzyn pożyczył to swoje wypieszczone Kawasaki.

    Jakos ludzie w codziennym życiu nie pchaja palców jak nie wiedza co w
    środku siedzi a jak przychodzi do prowadzenia firmy i podatków to ida na
    zywioł.
    Podziwiam zimna krew. ;-)

    Maddy znerwicowana bo sni jej sie przed dwudziestym że zapomniala
    zlozyć deklaracje WSZYSTKICH klientów

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl