  • Data: 2009-01-27 00:03:00
    Temat: Re: historyczna ciekawostka o podatkach ;)
    Od: Wwieslaw <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    mvoicem wrote:

    > A przecież statystyczny kowalski nie jeździ tyle, zaś akcyza jest
    > nieco mniejsza. Śmiem twierdzić, że 80% może wyjść tylko wtedy, kiedy
    > się liczy nie tylko podatek płacony przez podatnika, ale także ten
    > zawarty w cenach towarów ... ale w ten sposób mozna osiągnąc każdy
    > wskaźnik, wystarczy odpowiednio "głęboko" sięgnąć w wyliczeniach - w
    > miarę "głębokości" wyliczona stawka będzie dążyć do 100% :). Ale
    > dowiedzie to tylko tego że liczący umie mnozyć i potęgować, zaś nie
    > bardzo umie stosować te umiejętności w praktyce :).

    Pamietaj o oplatach, gdzie jest 100% podatku: wszelkie podatki lokalne,
    oplaty urzedowe i sadowe, platne strefy parkowania, "komitet
    rodzicielski", mimo ze szkoly niby z budzetu sa finansowane itd.

    Oczywiscie nie kazdy mieszka w okolicy centrum (strefa), sie procesuje
    (oplaty sadowe) i posiada wlosci (podatki lokalne).

    Ale podkreslam, ze ja tocze dosc spokojne zycie i zapewne na wiele oplat
    jeszcze nie trafilem i o nich nie wiem.

    Zacytuje samego siebie
    "W zaleznosci od konstrukcji takiego koszyka, stosunek sumy danin do
    poczatkowej kwoty bedzie zapewne pomiedzy 60 a 95%"

    Dowolna wartosc z tego przedzialu to rozboj, czyz nie?

    Wieslaw