  • Data: 2004-12-30 16:28:45
    Temat: Re: grupowe ubezpieczenie a potrącenie z wynagrodzenia
    Od: "Kalina" <d...@s...pl .invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Witam - moje pytanie poprzednie uznajmy za niebyłe.... mam już jasność co do
    tego....

    mam tylko wątpliwości, czy jesli np pracownik jest zatrudniony na pół etatu
    i dostaje 412 zł brutto, a do tego ma podwyższone kup i zerową ulgę
    podatkową (a więc netto 293,89) to limit odliczeń na grupowe ubezp.
    pobierane za jego zgodą wynosi w jego przypadku 293,89*80% czy też
    334,82*80% (334,82 to kwota netto w przypadku zatrudnienia na 1/2 etatu przy
    stawce min. 412 zł, normalnym kup i uldze pod. 44,17 zł).

    pozdrawiam
    i błagam o pomoc

    monika