  • Data: 2006-07-11 06:37:32
    Temat: Re: gdzie najtaniej ksiegowosc dla spolki z o.o.?
    Od: "fart" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Powiedzcie mi jak można komuś składać taką ofertę? Za KPIR to OK, ale za
    > KH? Przecież za pół roku będą znowu listy żałobne, jak to biuro rachunkowe
    > komuś papiery zachwaściło (i jak to nic nie można mu zrobić).

    sie przejmujesz .......
    Ludzie mają różne gusta. Jeden woli jeździć maluchem po wertepach .... i
    póki mu zdrowia starczy lub kontroli mieć nie będzie .... zachwalał będzie
    pracę takiego usługodawcy ........ i będzie sądził, że walisz mu dyrdymały
    lub chcesz go naciągnąć .........
    i co się przejmujesz ... później .... przychodzi taki do Ciebie skruszony i
    oczekuje właściwej ceny wraz z naliczonym dodatkiem za wyprowadzenie
    zaległych dokumentów :)))))))))

    Winę wg mnie ponosi system .... za mało kontroli robi .... :)))))))))))
    Jest to jedyna możliwość wykazania, że klient ma .... za co płaci

    pozdrawiam
    fart