  • Data: 2004-08-12 14:42:17
    Temat: Re: gdy nie ma dyrektora to ? - mam problem
    Od: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > sory za OT, ale co ma wspólnego nieobecność dyrektorki ze złożeniem czy
    > brakiem możliwości złożenia jakiegoś pisma do pracodawcy? Siup do
    > sekretariatu, pieczątka wpłynęło na kopii, jak nie chcą, to poleconym i
    > terminy płyną.

    Też tak myslałem. Ale teraz kadrowa , która przyjęła pismo twierdzi że tylko
    pani dyrektor może wydac jakąkolwiek decyzję a tej nie ma.
    I co że termin upłynął? jaki mam dalej ruch, bo szczerze mówiąc nie mam
    pojęcia.
    kadrowa może mi napisać jedynie pismo, że z braku dyrekcji decyzja zostaje
    wstrzymana ale i tak nie wyda bo nie ma kto podpisac. - to jej słowa a dla
    mnie to paranoja jakaś.

    --
    PawełJ