  • Data: 2003-05-02 18:24:18
    Temat: Re: fv a nie podlega
    Od: "BaLab" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "thomasson op pl" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:b8u4h0$ki2$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Nie jest to licencja. Był to projekt informatyczny, w którym
    > najważniejszy
    > był wygląd i zaprojektowanie wszystkiego, a programowanie było
    > drugoplanowe.
    > Wszelkie różnice w poglądach lepiej od razu sprawdzić, więc to
    > zrobię
    > wkrótce. Wydaje mi się, że nie podlega, ale to za mało, żeby
    > być pewnym.
    > Podpowiedzi na powyższy temat mile widziane.

    Ovatowane są usługi, przez które rozumie się także (art.4. ustawy o VAT):
    ----------
    c) sprzedaż praw lub udzielanie licencji i sublicencji w rozumieniu
    przepisów prawa własności przemysłowej,
    (...)
    e) udzielanie licencji lub upoważnianie do korzystania z licencji oraz
    przeniesienie autorskiego prawa majątkowego w rozumieniu przepisów prawa
    autorskiego - w odniesieniu do programu komputerowego,
    ---------
    Na pierwszy rzut to co zrobiliście podlega VAT (sprzedaż praw do projektu),
    ale mogę się mylić.
    W razie czego link do ustawy:
    http://firma.onet.pl/bap/teksty/080193.htm

    Pozdrawiam,