    From: "thomasson op pl" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: fv a nie podlega
    Date: Fri, 2 May 2003 17:59:15 +0200

    > która

    > Czy jesteś pewny, że sprzedaż praw autorskich nie podlega VAT?
    > Jeśli jesteś pewny, że nie podlega to VAT to można tak zrobić jak Era na
    > jednym dokumencie, gdzie pod spodem umieszczane są opłaty nie związane z
    VAT
    > (m.in. roming).
    >
    > Natomiast musisz się głęboko zastanowić, czy nie podlega to VAT - jeśli
    jest
    > to licencja to od 2 lat już chyba podlega.

    Nie jest to licencja. Był to projekt informatyczny, w którym najważniejszy
    był wygląd i zaprojektowanie wszystkiego, a programowanie było drugoplanowe.
    Wszelkie różnice w poglądach lepiej od razu sprawdzić, więc to zrobię
    wkrótce. Wydaje mi się, że nie podlega, ale to za mało, żeby być pewnym.
    Podpowiedzi na powyższy temat mile widziane.

    Thomasson