  • Data: 2004-04-30 17:07:14
    Temat: Re: fundacja
    Od: juras <o...@l...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Małgorzata napisał:
    > czy ktoś wie, jaką kwotą trzeba dysponować, żeby założyć fundację?
    > Mam na mysli fundusze lub majątek w innej formie, który trzeba
    > przekazać w akcie założycielskim.
    > Pozdrawiam
    > Małgorzata

    To akurat wiem w przeciwieństwie do tego, czy działalność gosp., która
    jest w celach statutowych fundacji płaci ZUS...

    Trzeba mieć 1000 PLN minimum. Jednak tak na prawde nie musisz mieć nic
    piszesz tylko, że masz nikt tego nie sprawdzi bo nie ma takiej
    możliwości. Możesz mieć te pieniądze np. w kieszeni...
    juras