    From: Tomasz Staszewski <t...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: firma nie płaci ZUSu
    Date: Thu, 04 Jan 2007 07:31:34 +0100

    Grzegorz Brycki napisał(a):

    > noo Dobrze! ale czy ktoś z Was może mi powiedzieć co może zrobić
    > pracownik w takim wypadku? Zlożyć pismo, móc negocjować z pracodawca z
    > uwagi na to co się dzialo z jego pieniedzmi pewne rzeczy? Moze zarządać
    > spłaty? Jak to wygląda?

    Ja bym się zastanowił nad rozwiązaniem umowy o pracę bez wypowiedzenia z
    powodu rażącego naruszenia obowiązków pracodawcy. Tylko trzeba by mieć w
    ręku twardy dowód na to, że na pewno nie płaci.
    PIPy zawsze można iść spytać, mają raz na tydzień porady prawne.
    Zwlekać nie ma co, bo potem się okarze, że masa upadłości jest warta 3
    mln a samych zobowiązań płacowych i pochodnych jest 5. A koszty
    upadłosci pokrywane są najpierw...

    pzdr

    Tomek