  • Data: 2009-10-06 06:18:22
    Temat: Re: faktury imienne
    Od: cyklista <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > Y tam. Internet i internet. Resztę świata wziął i zniknął :|
    > A wysyłkowo, z cennikiem w prasie, katalogiem wysyłanym na zamówienie,
    > bez internetu, z zamówieniem listownym, to już nie łaska? ;)
    > W latach 70' zeszłego tysiąclecia to i w PRL takie sklepy działały.
    > (znaczy wystarczy wysyłkowo z wpłatą na konto, internetowi nic do tego).
    >
    > pzdr, Gotfryd
    > (wnoszę o łagodny wymiar kary za czepianie się :D)

    Właśnie to czepianie skłoniło mnie do dalszych przemyśleń (bo ja też
    myślałem tylko "internet").

    1.Czy jak klienci będą coś wybierać i zamawiać w siedzibie firmy, a
    wysyłane to będzie pocztą i należność wpłynie na konto to dalej będzie
    to sprzedaż wysyłkowa w rozumieniu tego rozporządzenia?

    2. Jak zapłacą na miejscu kartą kredytową? (wpłata też trafi na konto z
    identyfikacją transakcji)