  • Data: 2009-10-01 12:22:39
    Temat: Re: faktury imienne
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 01 Oct 2009 13:10:26 +0200, Barti napisał(a):

    > Masz na myśli rozporządzenie o zwolnieniach ze stosowania kas
    > rejestrujących?
    > http://www.mf.gov.pl/_files_/podatki/vat_i_akcyzowy/
    akty_prawne/2008/
    rozp_w_sprawie_zwolnien_z_obowiazku_prowadzenia_ewid
    encji_przy_zastosowaniu_kas.pdf
    > Ja nie widzę zwolnień przy sprzedaży przez internet - może poza tym
    > jednym gdy wpłata następuje na konto bankowe.

    Tak. O to zwolnienie mi chodziło. Sprawdź czy spełniasz wszystkie warunki
    - zwłaszcza dotyczące identyfikacji transakcji.

    > Hmm... myślałem że paragon podpina się do oryginału. Przecież kasa ma
    > dwie rolki do wydruków i ta druga rolka zostaje u sprzedawcy.

    Źle myślałeś. To działa na zasadzie, że sprzedawca ma zapłacić sumę VAT-u
    z faktur i kasy fiskalnej *minus* kwota z paragonów, których oryginały
    pozostały u niego (podpięte do kopii faktur)