eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkifaktura za usługę wykonaną w Polsce dla os. zagranicznej › Re: faktura za usługę wykonaną w Polsce dla os. zagranicznej
  • Data: 2003-07-14 12:06:26
    Temat: Re: faktura za usługę wykonaną w Polsce dla os. zagranicznej
    Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości
    news:Pine.WNT.4.56.0307141340180.-40737985@k6-2.port
    ezjan.zabrze.pl...

    > Chcieli niefaktury czy chcieli faktury *baz VATu* ?
    > Tak po polsku: ile tego VATu było ? ;)
    > Chodzi być może o to że eksport jest objęty VATem 0%, coby jak
    > najwięcej wyeksportować :), ale jak się posługiwać owym 0% to
    > ci nie powiem ;) (bo nie eksportuję - ale temat się regulanie
    > przewija, przejrzyj może w archiwum)

    Gdzieś mi wcięło pierwszy post i dlatego się tutaj podpinam:

    Ustawa z dnia 8 stycznia 1993 r. o podatku od towarów i usług oraz o podatku
    akcyzowym ze wszystkimi możliwymi zmianami...

    Art. 4. Ilekroć w dalszych przepisach jest mowa o:

    6) eksporcie usług - rozumie się przez to usługi wykonywane przez podatnika
    _poza_ państwową granicą Rzeczypospolitej Polskiej,

    Czyli jak usługa wykonana w kraju to jest to normalna usługa wykonana w
    kraju i VAT należy naliczyć.
    pzdr
    Kasia