eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkifaktura z błednymi danymi › Re: faktura z błednymi danymi
  • Data: 2004-01-21 12:17:33
    Temat: Re: faktura z błednymi danymi
    Od: Jureq <j...@o...Xwalka.ze.spamemX.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Maciek Bartnik wrote:

    >> Nie może wpisać w koszty. Po prostu nie płać tych faktur. Potraktuj
    >> to tak jakbyś po prostu nie otrzymał faktury. Nie wiem jaka procedura
    >> obowiązuje obecnie, ale dawniej w wypadku nie otrzymania rachunku
    >> szło się do BOK-u i płaciło sam abonament.
    > Teraz wszystkie sprawy załatwia się przez telefon - 9393 błękitna
    > linia. Dzwonię tam codziennie i zawsze się wzruszam jakością obsługi
    > ... tacy mili i sympatyczni, a sprawa jak nie załatwiona tak nie
    > załatwiona :-)

    To nie o to chodzi gdzie się załatwia. Napisałeś jeśli dobrze
    zrozumiałem, że umowę z tepsą masz podpisaną 5 listopada, wic nie masz
    już nic do załatwiania. Dalszy ciąg należy do nich. Chodzi tylko o to
    czy w aktualnym regulaminie świadczenia usług tepsy jest napisane co
    należy zrobić gdy nie otrzyma się rachunku, aby nie płacić odsetek i
    żeby nie odłaczyli telefonu. Dawno temu procedura była właśnie taka jak
    napisałem poprzednio. Jeśli w aktualnym regulaminie nic na ten temat
    nie ma, to najlepiej pisz co miesiąc pisemka "Nie otrzymałem rachunku
    za miesiąc ten i ten", zawoź do BOK i zostawiaj po potwierdzeniu na
    kopii.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1