  • Data: 2009-12-10 20:34:29
    Temat: Re: faktura vat marza jak zaksiegować
    Od: "Wilczur" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > On Thu, 10 Dec 2009, Wilczur wrote:

    > Hm... idzie o VAT od *nabycia*?

    > Zakup był oVATowany?
    > Wrzuć może przykładem (może być "z kapelusza", byle adekwatnym,
    > znaczy jak ma być zakup VAT zw to ma być itede) z konkretnymi
    > kwotami, możemy podyskutować nad tym co można a czego nie należy
    > (i jeśli padnie taka teza że "nie należy", to dlaczego).

    podaje przykład
    zakup samochodu na umowe kupna sprzedaży za 1000 zł od os fizycznej -
    sprzedaż za 2220 na fakture vat marża.
    Co oznacza marże 1220 - teraz obliczmy vat 220 zł. (nalezny - trzeba go
    wpłacić).
    Przychód 1000 - 220 . Obliczenia i co jak mozna to wiem ale jak to rozliczyć
    w książce i rejestrze vat ?

    Kuba